Medarbejdere og politisk ledelse
Her finder du kontaktinformation på sekretariatets ansatte og den politiske ledelse i DAP.
Du kan også kontakte sekretariatet på 33 79 12 60 eller skrive en mail på dap@dap.dk.
Formand og næstformand

Anne Marie Horn
Forperson
E-mail: amh@dap.dk
Træffes på mail

Anne Marie Horn
Forperson
Uddannet psykomotorisk terapeut i 2011 og har gennem årene arbejdet med en bred vifte af sundhedsfremmende tiltag. Anne Marie har haft egen privat praksis i Nordsjælland og drevet selvstændig virksomhed med fokus på sundhedsfremme for både virksomheder og kommuner, herunder arbejdet med ergonomi og stresshåndtering. Derudover har hun arbejdet med bevægelse og afspænding for ældre, beskæftigelsesområdet samt sundhedspædagogik for børn. I DAP har Anne Marie blandt andet siddet i Kursusudvalget og været næstforperson fra 2018-2019. Anne Marie tiltrådte som forperson i juni 2023 og blev genvalgt ved generalforsamlingen i 2024. I sin rolle som forperson arbejder hun aktivt for at fremme DAPs medlemmers fagpolitiske interesser samt skabe større synlighed og anerkendelse af de psykomotoriske kompetencer. Hendes mål er at forbedre henvisningsmulighederne til PMT og skabe flere stillingsopslag og ansættelser under fagtitlen psykomotorisk terapeut. Hun har altid haft fokus på at styrke den psykomotoriske faglighed og sikre, at faget får den opmærksomhed og respekt, det fortjener, både i politiske kredse og på det brede arbejdsmarked.E-mail: amh@dap.dk
Træffes på mail

Lea Bech
Næstforperson
E-mail: lb@dap.dk
Træffes på mail

Lea Bech
Næstforperson
Uddannet psykomotorisk terapeut i 2022. Lea er Co-CEO og medstifter af IVITAL, en konsulentvirksomhed, der arbejder med trivselsfremme og stressforebyggelse på arbejdspladser gennem workshops baseret på IGLO-modellen. Hun har været en del af DAPs hovedbestyrelse i to år og har de seneste 1 år og 8 mån. været næstforperson. I denne rolle har Lea arbejdet målrettet for at understøtte de politiske og strategiske mål for fagforeningen og fremme psykomotorik som en anerkendt sundhedsprofession.E-mail: lb@dap.dk
Træffes på mail
Sekretariatet

Line Gessø Hansen
Sekretariatsleder og forhandlingsansvarlig
E-mail: lgh@dap.dk
Telefon: 52 10 87 42
Træffes mandag-fredag

Line Gessø Hansen
Sekretariatsleder og forhandlingsansvarlig
Line er sekretariatsleder og forhandlingsansvarlig i DAP.
Line kan rådgive om løn og ansættelse, og alt hvad der dertil hører - herunder forhandling. Desuden kan Line hjælpe med at kigge din ansøgning og CV i gennem.
Foruden medlemsrådgivning er Line forhandlingsansvarlig, hvilket betyder, at det er Line, som sammen med DAP's forperson varetager DAP's interesser i fagpolitiske sammenhænge, fx ved OK-forhandlinger mv.
Line er oprindeligt uddannet sygeplejerske, men har fra 2009-2021 være politisk valgt for DSR som næstformand i kreds Syddanmark. Siden 2021 har Line har selvstændig virksomhed, hvilket hun fortsat har ved siden af sin ansættelse her i DAP.
E-mail: lgh@dap.dk
Telefon: 52 10 87 42
Træffes mandag-fredag

Rikke Aastrup Jensen
Fagkonsulent og kursuskoordinator
E-mail: raj@dap.dk
Telefon: 52 10 87 47
Træffes mandag-fredag

Rikke Aastrup Jensen
Fagkonsulent og kursuskoordinator
Rikke er ansat som faglig konsulent og kursuskoordinator. Rikke er uddannet psykomotorisk terapeut i Hillerød i 2017. Hun blev selvstændig kort efter, og de sidste tre år har hun haft fokus på videreuddannelser som kropsterapeut, stresscoach og psykomotorisk stress- og traumebehandling v/Jakob Kongshaug. Rikke er desuden medstifter af "Psyko-hvadfornoget?", som bl.a. har lavet podcast og videoer om psykomotorik. Som faglig konsulent i DAP rådgiver Rikke om løn- og ansættelsesforhold, virksomhedsopstart for selvstændige mv. Som kursuskoordinator står hun for planlægningen af DAP's kursusportefølje.E-mail: raj@dap.dk
Telefon: 52 10 87 47
Træffes mandag-fredag

Maria Dirach
Økonomi- og administrationsmedarbejder
E-mail: md@dap.dk
Telefon: 33 28 30 41
Træffes mandag-fredag

Maria Dirach
Økonomi- og administrationsmedarbejder
Maria står for alt vedrørende kontingent, forsikringer og betalinger. Alle spørgsmål til opkrævninger, medlemskab, forsikringer mv. rettes til hende.E-mail: md@dap.dk
Telefon: 33 28 30 41
Træffes mandag-fredag


Alexander Egedal
Juridisk konsulent
E-mail: ae@dap.dk
Træffes efter aftale
Alexander Egedal
Juridisk konsulent
Vores juridiske konsulent Alexander hjælper medlemmerne i sager såsom afskedigelser, langtidssygemeldinger, advarsler og ansættelser uden overenskomst. Derudover varetager han opgaver af juridisk karakter, såsom vedtægtsændringer, opdatering af lovstof og overenskomststof på hjemmesiden. Alexander er tidligere uddannet fysioterapeut og har dermed også kendskab til sundhedssektoren. Alexander har specialiseret sig i arbejdsret, men har også viden indenfor områderne skatteret og selvstændig erhvervsdrivende. Alexander er tilknyttet sekretariatet på deltid og hjælper primært med sagsbehandling og rådgivning.E-mail: ae@dap.dk
Træffes efter aftale

Jon Kirketerp Jørgensen
Kommunikationskonsulent
E-mail: jkj@dap.dk
Træffes på mail

Jon Kirketerp Jørgensen
Kommunikationskonsulent
Jon arbejder med DAP’s kommunikation til medlemmerne på sociale medier, i nyhedsbreve og i Fagbladet Psykomotorik.E-mail: jkj@dap.dk
Træffes på mail

Tina Nielsen
Fagkonsulent
E-mail: tina@dap.dk
Telefon: 33 28 30 48
Træffes mandag-fredag

Tina Nielsen
Fagkonsulent
Tina er ansat som faglig konsulent og er uddannet Cand.ling.merc fra CBS samt har en efteruddannelse i coaching i organisationer. Hun kommer fra den finansielle sektor, hvor hun har arbejdet som projektkoordinator og været tillidsrepræsentant i 7 år. Som faglig konsulent hos DAP rådgiver Tina om løn- og ansættelsesforhold samt alt, hvad der vedrører tillidshvervet og tillidsrepræsentanterne.E-mail: tina@dap.dk
Telefon: 33 28 30 48
Træffes mandag-fredag

Nønne Wright
Sekretariatsmedarbejder
E-mail: nw@dap.dk
Træffes mandag og onsdag

Nønne Wright
Sekretariatsmedarbejder
Nønne er uddannet psykomotorisk terapeut fra KP i 2024 og ansat som sekretariatsmedarbejder hos DAP to dage om ugen. Hun besvarer medlemsopkald, bidrager til oplæg for de studerende, varetager praktisk koordinering af arrangementer og er med til evaluering og optimering af DAP’s kurser og faglige aktiviteter.E-mail: nw@dap.dk
Træffes mandag og onsdag