Handelsbetingelser for kurser

Nedenstående er vigtigt at læse, hvis du vil tilmelde dig et af vores kurser eller andre arrangementer.

Tilmelding og betaling

Du tilmelder dig via medlemssystemet, som kræver login. Er du ikke medlem, kan du oprette dig som bruger her.

Kurset betales online i forbindelse med tilmelding. Indtil du har betalt, bliver du ikke betragtet som tilmeldt kurset.

Betaling i rater

Enkelte kurser kan betales i rater. Er det muligt, vil det fremgå ved tilmelding og betaling. Vælger man at betale i rater, binder man sig til at betale alle kursets rater. Også selv om man ikke gennemfører kurset.

Arbejdsgiverbetalt kursus

Skal vi fakturere din arbejdsgiver, send da en mail til sk@dap.dk inden du tilmelder dig.

Hvis du bliver forhindret

Tilmelding til vores kurser og arrangementer er bindende, og hvis du melder fra, returnerer vi ikke kursusgebyret. Heller ikke selv om aflysningen skyldes sygdom og kan dokumenteres.

Du må gerne sælge pladsen til en anden deltager, der opfylder kravene til at deltage på kurset – den må dog kun sælges til udbudsprisen eller billigere. Vi skal have besked om salget så vi ved, hvem der deltager på kurset.

Aflysning

Hvis der er for får tilmeldinger til at gennemføre et kursus, forbeholder DAP sig ret til at aflyse kurset i op til en uge efter tilmeldingsfristens udløb. Tilmeldte vil naturligvis få returneret indbetalte gebyr for deltagelse.

Vi er der for at hjælpe dig

Mangler du svar på noget, så kontakt os en af vores medarbejdere.

Kontakt en medarbejder

LOGIN