Fagforening for alle psykomotoriske terapeuter

Handelsbetingelser for kurser

Nedenstående er vigtigt at læse, hvis du vil tilmelde dig et af vores kurser eller andre arrangementer.

Tilmelding og betaling

Du tilmelder dig via medlemssystemet, som kræver login. Er du ikke medlem, kan du oprette dig som bruger her.

Kurset betales online eller via faktura i forbindelse med tilmelding. Tilmeldingen er bindende.

Betaling i rater

Enkelte kurser kan betales i rater. Er det muligt, vil det fremgå ved tilmelding og betaling. Vælger man at betale i rater, binder man sig til at betale alle kursets rater – også selv om man ikke gennemfører kurset.

Arbejdsgiverbetalt kursus

Skal vi fakturere din arbejdsgiver, send da en mail til raj@dap.dk, inden du tilmelder dig.

Hvis du bliver forhindret

Tilmelding til vores kurser og arrangementer er bindende, og hvis du melder fra, returnerer vi ikke kursusgebyret. Heller ikke selv om aflysningen skyldes sygdom og kan dokumenteres.

Hvis der er nogen på venteliste til kurset, kan pladsen dog overdrages til en på ventelisten, men det kræver, at afbuddet er givet til raj@dap.dk senest fem hverdage før kursusafholdelse, og at det inden for de fem hverdage lykkes for DAP at afsætte pladsen til en deltager på ventelisten.

Så bliver du forhindret, kontakt da hurtigst muligt Rikke Aastrup Jensen mhbp. mulig ventelisteoverdragelse.

Aflysning

Hvis der er for få tilmeldinger til at gennemføre et kursus, forbeholder DAP sig ret til at aflyse kurset i op til en uge efter tilmeldingsfristens udløb. Tilmeldte vil naturligvis få returneret indbetalte penge for deltagelse.

Vi er der for at hjælpe dig

Mangler du svar på noget, så kontakt os en af vores medarbejdere.

Kontakt en medarbejder

LOGIN